مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-25اجتماعي

کنترل ورودی های اهواز و کارون/ بستری 580 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان، گفت: پلیس راه و راهور ورودی های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت و رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می کنند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان، گفت: پلیس راه و راهور ورودی های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت و رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می کنند.

غلامرضا شریعتی امروز (5 آذرماه) در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و نحوه اجرای محدودیت های کرونایی، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: از 26 آبان ماه روند ابتلا به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان؛ وی با بیان اینکه قریب به 580 بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته های قبل کمتر است، افزود: همچنین اشغال تخت های مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نیست به بستری شدگان بیشتر است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان اشاره و بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ورودی های اهواز و کارون/ بستری 580 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان

کنترل ورودی های اهواز و کارون/ بستری 580 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان