مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-25اقتصادي

آمادگی بانک توسعه تعاون برای مشارکت در طرح های عمرانی آذربایجان شرقی


رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک در راستای مشارکت در طرح های عمرانی استانی خبر داد و گفت: این امر در راستای تکمیل پروژه های عمرانی بسیار اثرگذار بوده و در صورت آمادگی مدیران ارشد استانی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک در راستای مشارکت در طرح های عمرانی استانی خبر داد و گفت: این امر در راستای تکمیل پروژه های عمرانی بسیار اثرگذار بوده و در صورت آمادگی مدیران ارشد استانی، آمادگی کامل برای مشارکت در طرح های عمرانی را داریم.

سید باقر فتاحی در کمیته راهبردی شعب بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی، از پرداخت 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در سالجاری خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تسهیلات تخصیصی طی هشت ماه امسال، معادل میزان تسهیلات سال گذشته از سوی این بانک به مشتریان تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به تحریم های ثانویه اخیر آمریکا علیه نظام بانکی کشورمان افزود: طی دو ماه اخیر به دنبال اعمال تحریم های ثانویه، بانک توسعه تعاون و 14 موسسه مالی و بانکی دیگر کشورمان نیز شامل تحریم های ثانویه شد.

فتاحی افزود: این موضوع بی تردید موانعی بر سر راه فعالیت های مالی و بانکی ایجاد می کند، اما امیدواریم با گشایش های آتی که ان شاءالله در کشور ایجاد می شود، شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانک توسعه تعاون برای مشارکت در طرح های عمرانی آذربایجان شرقی

آمادگی بانک توسعه تعاون برای مشارکت در طرح های عمرانی آذربایجان شرقی