مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-25اقتصادي

راه اندازی میادین میوه و تره بار سمنان در پیچ و خم وعده ها/ مردم چشم انتظارند


یکی از نیازهای اساسی مردم در استان سمنان برای تأمین کالاهای اساسی و میوه و تره بار، وجود میادین عرضه مستقیم کالا است که باید هرچه زودتر برای آن تدبیری اندیشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یکی از نیازهای اساسی مردم در استان سمنان برای تأمین کالاهای اساسی و میوه و تره بار وجود میادین میوه و تره بار و همچنین میادین عرضه مستقیم کالا است.

با توجه به گرانی های افسارگسیخته در بازار، وجود این میادین کمک می کند تا مردم تا حدودی مایحتاج خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنند و دست دلالان هم از این بخش بریده شود.

رفع این نیاز مردم در شهرستان های مختلف استان سمنان در گرو تصمیم و اقدام مسؤولان است که در ادامه به بررسی روند این اقدامات می پردازیم.

میادین میوه و تره بار تا پایان سال در شهرستان های سمنان راه اندازی شود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در این زمینه می گوید: میادین میوه و تره بار تا پایان امسال باهدف تعدیل قیمت اقلام غذایی در مراکز هشت شهرستان استان سمنان بهره برداری و راه اندازی شود.

علیرضا شریفی نژاد افزود: هدف از اجرای این طرح تنظیم بازار است و هم استانی ها می توانند اقلام غذایی ضروری را با قیمت مناسب با عرضه مستقیم در این بازارها خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میادین میوه و تره بار سمنان در پیچ و خم وعده ها/ مردم چشم انتظارند

راه اندازی میادین میوه و تره بار سمنان در پیچ و خم وعده ها/ مردم چشم انتظارند