مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-25پزشكي

آخرین دلنوشته شهیده «مدافع سلامت» شهرکرد/ خدایا شهادت را از من دریغ مکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز چهارشنبه یکی از متخصصان صاحب نام در حوزه الکتروفیزیولوژی، به نام دکتر رضوان نورمند چالشتری در راه مبارزه با بیماری منحوس کرونا و به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

این شهید سلامت چند روز قبل درحالی که تازه وارد بیمارستان شده بود دلنوشته یا وصیت نامه ای نوشته و در آن از خداوند طلب شهادت کرده بود.

در متن این دلنوشته که از طریق یکی از همکارانش به تحریریه خبرگزاری فارس رسیده، در زیر آمده است؛ درحالی وظیفه نوشتن و طلب حلالیت دست داد که دیگر توان صحبت هم ندارم؛ نیمه شب پنجشنبه در حال سیر در برزخ، به طرز فقط، معجزه آسایی با وضعیت پره شوک وارد هاجرشدم.

اگر نبود تلاش پزشک اورژانس، پرسنل و دکتر خسروی عزیز و دکتر شمسی پور بزرگوار، اینجا نبودم تا قبل از sd فرصت حلالیت از تمام اساتید، دانشجویان عزیز که شرمنده آنهام، همکارانم، مسؤولین دانشگاه که با الطاف و تنگناهای بسیار از غیبت و عدم حضور و فشارهای متعدد شرایط خوبی برایم فراهم آوردند، آندسته از همکارانم که لطف بی دریغشان در مراکز قضایی شامل حالم شد.

اما همکاران و اساتیدی که لطفشان بی دریغ بود و از خدا سلامتشان را خواهانم، همچون دکترمردانی بزرگوار، خانم دکتر حبیبی، دکتر رحمانی برادر بزرگوار و سایر همکاران از همه حلالیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین دلنوشته شهیده «مدافع سلامت» شهرکرد/ خدایا شهادت را از من دریغ مکن

آخرین دلنوشته شهیده «مدافع سلامت» شهرکرد/ خدایا شهادت را از من دریغ مکن