مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-25اقتصادي

وام هایی که حالا بلای جان شده اند


برخلاف وعده هایی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا از سوی مسؤولان در خصوص امهال اقساط تسهیلات بانکی داده شده، بانک ها بدون توجه به دستورالعمل ها، - همچنان اقساط وام هایشان را برداشت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی مسؤولان مختلف در خصوص امهال اقساط تسهیلات بانکی داده شده، بانک ها بدون توجه به دستورالعمل های حمایتی، همچنان اقساط وام هایشان را برداشت می کنند؛ مشکلی که وقتی به حوزه صنایع دستی می رسد و روی سر کارگاه هایی که در 10 ماه گذشته کج دار و مریز به فعالیت شان ادامه داده اند، به بحرانی بزرگ برای هنرمندان و صنعتگرانی تبدیل می شود که می خواستند با تسیهلاتی که گرفته اند گره ای از مشکلات شان باز کنند و حالا با گره ای کورتر از قبل مواجه اند.

مشکلاتی که نه تنها دامنگیر کارگاهای بزرگ فعال در حوزه صنایع دستی شده اند که حتی از کارگاه های کوچک هم نگذشته اند و حالا هنرمندی نیست که در این روزهای کرونایی، با خیال راحت روزگار بگذراند.

گرچه مدیرکل دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی می گوید معاونت صنایع دستی در حال رایزنی برای حل این مشکل است؛ اما هنوز این رایزنی به نتیجه ای نرسیده است! خسارت 2500 میلیارد تومانی در کشور، همزمان با آمارهای مختلفی که از رکود اقتصادی بسیاری از مشاغل خبر می دادند، آمارهای حوزه صنایع دستی هم یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام هایی که حالا بلای جان شده اند

وام هایی که حالا بلای جان شده اند