مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-25پزشكي

اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی در کاشان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یک خانواده نیکوکار کاشانی عضوهای بیمار مرگ مغزی خود را به هم نوعان نیازمند هدیه کردند که چهارمین مورد اهدا عضو در ماه های گذشته است.

- ایسنا/اصفهان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یک خانواده نیکوکار کاشانی عضوهای بیمار مرگ مغزی خود را به هم نوعان نیازمند هدیه کردند که چهارمین مورد اهدا عضو در ماه های گذشته است.

محمد حاجی جعفری اظهار کرد: بیمار یک مرد 48 ساله بود که به علت خونریزی عروق داخلی مغز در بخش مراقبت های ویژه مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان بستری شده بود.

وی افزود: با اعلام رضایت این خانواده نیکوکار، عضوهای مرحوم حسین واحدی پس از جداسازی به تهران منتقل و به بیماران نیازمند عضو پیوند زده شد تا زندگی آرامی را آغاز کنند.

حاجی جعفری تصریح کرد: خانواده های ایرانی اطلاع کافی در خصوص مرگ مغزی نداشته و گمان می کنند که مرگ مغزی مثل کما است، بنابراین به اهدای اعضاء عزیزان خود راضی نمی شوند، بنابراین از اصحاب رسانه درخواست داریم که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه حوزه سلامت را یاری دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه کاشان گفت: شهروندان علاقه مند به اهداء عضو می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی http://ehda.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی در کاشان

اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی در کاشان