مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-25دانش

آیا وزیر علوم در جریان اهمیت تربیت و تعلیم فرزندان کشور نیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان مشهد در بیانیه ای نسبت به نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب درخصوص به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش، - بسیج دانشجویی پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان مشهد در بیانیه ای نسبت به نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب در خصوص به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس شهید هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان مشهد در بیانیه ای نسبت به نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب درخصوص به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش، واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: چه چیز در دانشگاه فرهنگیان شما را اینقدر آزار می دهد و خاطر عزیزتان را مکدر می کند که در هر صبح و شام تصمیمات و درخواست های جدیدی ایراد می کنید؟ آیا این یک تصمیم شخصی است؟ اگر شخصی است شما در چه جایگاهی از علم و درایت تصمیم بر حذف مهم ترین دانشگاه کشور و بنیان ها و ستون های آینده یک کشور کرده اید؟ با تصمیمات شخصی به مقام مظعم رهبری که پدر و والامقام تعلیم و تربیت کشور هستند، نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وزیر علوم در جریان اهمیت تربیت و تعلیم فرزندان کشور نیست؟

آیا وزیر علوم در جریان اهمیت تربیت و تعلیم فرزندان کشور نیست؟