مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-25پزشكي

توزیع انسولین قلمی در سه داروخانه زنجان


سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: انسولین قلمی در سه داروخانه رجایی، بهشتی و هلال احمر استان در حال توزیع است.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: انسولین قلمی در سه داروخانه رجایی، بهشتی و هلال احمر استان در حال توزیع است.

مریم نوبرانی عصر امروز (5 آذرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون درمان قطعی برای بیماری کرونا پیدا نشده است، اظهار کرد: بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به دو بخش بیماران بستری عادی و بیماران بستری در بخش آی.

سی.

یو تقسیم می شوند که با توجه به شواهد و منابع موجود، پزشکان تجویزهایی را برای بیماران بستری انجام می دهند و پروتکل های کرونایی در سطح ملی به استان ها ابلاغ شده و پزشکان نیز بر اساس آن دارو به بیماران کرونایی تجویز می کنند.

وی با اشاره به اینکه داروهای مورد استفاده بیماران کرونایی با توجه به بحران موجود برای اولین بار در کشور تولید می شود، افزود: در شرایط کرونایی موجود و شیوع بالای کرونا و نیز افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان، خط تولید کارخانه ها نمی تواند پاسخ گوی تولید زیاد دارویی مانند رمدسیویر باشد و این دارو به وفور موجود نیست و فقط بیماران بستری کرونا از آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع انسولین قلمی در سه داروخانه زنجان

توزیع انسولین قلمی در سه داروخانه زنجان