مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-25سياسي

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگل کاری می شوند


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: 150 هکتار از اراضی حلقه دره زیر پوشش جنگل کاری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان بضاعتی پور ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری از پارک محله ای شهدای مدافع حرم حصارک با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز خرسندیم در چنین روز فرخنده ای در هفته بسیج پارک را با نام نامی شهدای مدافع حرم افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه مساحت این پارک 1.

2 هکتار است و در 18 ماه گذشته عملیات عمرانی آن آغاز شد، عنوان کرد: این پارک دقیقاً مشابه آنچه در سایر نقاط برخوردار شهر احداث می شود، باکیفیت احداث شد، این پارک در منطقه 6 که در بحث سرانه فضای سبز منطقه کم برخوردار است، احداث شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: پارک مدافعان حرم حصارک کرج چهاردهمین پارک از زمان دوره مدیریت پنجم شورا و شهرداری است که به بهره برداری رسید و همچنین دوازدهمین پارک در منطقه کم برخوردار، در راستای سیاست های شورای اسلامی شهر در جهت احداث فضای سبز و تخصیص امکانات رفاهی در مناطق کم برخوردار است.

توسعه کمربند سبز در شمال غربی کرج وی در خصوص احداث فضای سبز تصریح کرد: همکاران در سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، مشغول احداث و توسعه کمربند سبز در شمال غربی شهر هستند، اراضی که در اختیار لشکر 10 سیدالشهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگل کاری می شوند

150 هکتار از اراضی حلقه دره جنگل کاری می شوند