مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25اجتماعي

اطلاعات شاخص توده بدنی 13 میلیون دانش آموز در سامانه سناد وارد شد


در اولین اطلاعیه معاونت تربیت بدنی و سلامت در خصوص طرح ملی کوچ اعلام شد که قد و وزن و سنجش شاخص توده بدنی «BMI» حدود 13 میلیون دانش آموز وارد سامانه سناد وزارت آموزش و پرورش شده است.

- در اولین اطلاعیه معاونت تربیت بدنی و سلامت در خصوص طرح ملی کوچ اعلام شد که قد و وزن و سنجش شاخص توده بدنی BMI حدود 13 میلیون دانش آموز وارد سامانه سناد وزارت آموزش و پرورش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اطلاعیه شماره یک طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان رسماً از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: با افتتاح رسمی طرح ملی کنترل وزن و چاقی از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش و با همت تمامی مدیران، معلمین و دست اندرکاران عزیز مدارس و همراهی خانواده های دلسوز، تا به امروز – چهارشنبه 5 آذرماه 1399- اطلاعات قد و وزن 12 میلیون و 990 هزار و 974 دانش آموز به عنوان یک بانک اطلاعاتی ارزشمند وارد سامانه سناد شده و اطلاعات اندک دانش آموزان باقیمانده نیز در مرحله انجام است.

گزارش گیری از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور، طی دو هفته آینده میسر خواهد بود.

یادآور می گردد استان ها طبق دستورالعمل‎ های ارسالی طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان)، مداخلات آموزشی خود را از طریق بسته های اطلاعاتی مشتمل بر ویدئوها، عکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات شاخص توده بدنی 13 میلیون دانش آموز در سامانه سناد وارد شد

اطلاعات شاخص توده بدنی 13 میلیون دانش آموز در سامانه سناد وارد شد