مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25سياسي

رسالت بسیجی دفاع از حق است / تقویت ایمان و اخلاص عامل محوری موفقیت بسیج است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رسالت بسیجی دفاع از حق است، امام حسن عسکری(ع) فرموده اند هیچ آدم عزتمندی حق را زمین نگذاشت، الا اینکه خوار شد و هیچ آدم ضعیف و ناتوانی حق را دنبال نکرد الا اینکه عزتمند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بازدید از حوزه های مقاومت بسیج در قزوین، فرهنگ بسیج را برگرفته از فرهنگ انبیاء و ائمه اطهار(ع) دانست و اظهار کرد: ولایت مداری یکی از شاخصه های مهم بسیجی بودن است؛ همانطور که حضرت معصومه(س) همانند یک مجاهد در مسیر معرفی ولایت گام برداشت و منشأ اثر و برکات بسیاری شد.

وی افزود: حضرت معصومه(س) پس از هجرت امام رضا(ع) برای معرفی ولایت و اهمیت ولایت مداری، به دنبال ایشان حرکت کرده و وارد ایران شد و خطه ای از کشور ما را همانند احمدبن موسی (ع) و علاء الدین موسی(ع) با ولایت اهل بیت(ع) آشنا کردند و اجازه ندادند بنی عباس چراغ ولایت را خاموش کنند و چراغ ولایت در کشور ما هر روز تابنده تر شد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه کاری که بسیج انجام می دهد فراتر از آن است که در قالب آمار و گزارش مطرح شود، خاطرنشان کرد: کار بسیجی کاری دلی است و با آمار و گزارش نمی توان فعالیت در این عرصه را گزارش و تعریف کرد و هر چه اخلاص در این عرصه بیشتر شود، اثر کارها افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بسیجی دفاع از حق است / تقویت ایمان و اخلاص عامل محوری موفقیت بسیج است

رسالت بسیجی دفاع از حق است / تقویت ایمان و اخلاص عامل محوری موفقیت بسیج است