مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-25دانش

مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری ایجاد شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی «عضو و رییس شورای سیاست گذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی» را منصوب کرد.

- در حکم رییس شورای سیاست گذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد تاکید شد مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری ایجاد شود رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی عضو و رییس شورای سیاست گذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان عضو و رییس شورای سیاست گذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی سلام علیکم؛ با عنایت به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو و رییس شورای سیاست گذاری مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود تا با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی دانشگاه در راستای توسعه و ارتقاء مراکز رشد دانشگاه، ایجاد مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری، سطح بندی و ارتقاء سطح کیفی مراکز رشد، سیاست گذاری و برنامه ریزی در خصوص رشد و گسترش واحدهای فناور، کارآفرینی و ایجاد محصولات دانش بنیانی در دانشگاه اقدام نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری ایجاد شود

مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری ایجاد شود