مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-25پزشكي

وضعیت تامین واکسن کرونا/خرید 41 میلیون دوز واکسن


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اگر شرکت های خصوصی حضور کارمندان را به حداقل نرسانند با آنها برخورد می کنیم، گفت: ساخت واکسن تولید داخل از هفته آینده وارد فاز تست انسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نمکی، بعد از ظهر چهارشنبه در ارتباط زنده با شبکه خبر، به طرح شهید قاسمی اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح حرکت گسترده ای که در زمینه آموزش بیماری یابی، افزایش تست و درمان زودرس سرپایی بیماران و همچنین مدیریت بیماری قبل از رسیدن به بیمارستان شروع کرده ایم که طرحی محله محور و خانواده محور است.

وی گفت: با کمک سفیران سلامت این طرح در کشور شروع شد و امیدواریم مردم نیز همکاری های لازم را انجام دهند و در پایان طرح دستاوردهای خوبی را به جهان در زمینه کاهش بیماری، موارد بستری و مرگ و میر ارائه خواهیم کرد.

نمکی با اشاره به اینکه آمارهای نگران کننده امروز به دلیل تلنبار بیماران گذشته است، ادامه داد: در آینده ای نزدیک با کاهش موارد بستری و مرگ و میر روبرو خواهیم شد و از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی که در برخی جاها بیش از 90 درصد بوده است تشکر می کنم که نشان دهنده همکاری آنها با نظام سلامت است.

وزیر بهداشت گفت: سه مورد نگرانی وجود داشت که یکی از آنها ترافیک صبحگاهی به دلیل رفت و آمد کارمندان شرکت های خصوصی و دولتی بود که امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تامین واکسن کرونا/خرید 41 میلیون دوز واکسن

وضعیت تامین واکسن کرونا/خرید 41 میلیون دوز واکسن