مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-25اجتماعي

فارس من/ آخرین وضعیت راه روستای آوین میانه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سال آینده باقی مانده راه روستای آوین میانه نیز آسفالت ریزی می شود.

- اورجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این روستا در بخش کندوان شهرستان میانه واقع شده و راه روستایی آن باتوجه وصل شدن به چهار روستای دیگر راه روستایی محوری محسوب می شود.

وی با تایید آسفالت ریزی این راه روستایی در سال 83 افزود: باتوجه به موقعیت روستای یاد شده و حجم بالای تردد بخصوص در فصل تابستان با توجه به جغرافیای سبز و وجود باغات، این راه به مرور زمان دچار آسیب های جدی شده بود که آسفالت ریزی مجدد آن در دستور کار قرار گرفت.

علیزاده کل مسیر این روستا را 9 کیلومتر اعلام و اظهار داشت: سال گذشته با مشارکت و همراهی خیری که متولد این روستا و ساکن تهران بود بخشی از آسفالت ریزی مجدد این راه صورت گرفت که در این عملیات 5 کیلومتر از کل 9 کیلومتر اشاره شده آسفالت ریزی مجدد و نوسازی شد.

علیزاده تاکید کرد: برای این عملیات و در حجم یاد شده 20 میلیارد ریال هزینه شد که 10 میلیارد آن توسط خیره مشارکت کننده و 10 میلیارد آن نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تامین شد.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، درباره 4 کیلومتر از مسیر باقی مانده از این راه روستایی نیز گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/ آخرین وضعیت راه روستای آوین میانه

فارس من/ آخرین وضعیت راه روستای آوین میانه