مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-25سياسي

پلمب 140 واحد صنفی طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی در ری


طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی بیش از 8200 واحد صنفی در سطح شهرستان ری مورد بازدید قرار گرفته و 140 واحد به دلیل عدم پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به همکاری حداکثری صنوف و کسبه در شهرری و بخش های تابعه اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تا به امروز با 8200 بازدید از صنوف سطح شهرستان توسط 12 تیم بازرسی در سه شیفت 6500 تذکر لسانی و 1020 مورد تذکر کتبی انجام گرفته است.

وی گفت: بازرسی ها در سطح شهرستان ری با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری ها، اتاق اصناف، پلیس اماکن و نیروی انتظامی انجام می شود و در مدت 4 روز سپری شده از تشدید محدودیت های کرونایی تنها 140 واحد صنفی به دلیل عدم پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: صنوف با همکاری حداکثری در اجرای طرح تشدید محدودیت های کرونایی و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه بار دیگر با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم این مشکلات قرار گرفتند.

ستاره با بیان اینکه همکاری و همراهی اصناف و بازاریان در بسته نگه داشتن مغازه های خود قابل تقدیر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعمال این محدودیت ها برای حفظ سلامت شهروندان است از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 140 واحد صنفی طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی در ری

پلمب 140 واحد صنفی طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی در ری