مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25اجتماعي

پیش بینی بارندگی شدید در چهارمحال و بختیاری/ احتمال طغیان رودخانه ها


مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش بینی بارش شدید در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بالا آمدن سطح آب و احتمال طغیان رودخانه ها در این استان وجود دارد.

- مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در این استان، اظهار داشت: بارش شدید باران گاهی با رعد و برق، بارش برف در برخی مناطق به ویژه شمال استان، کولاک در ارتفاعات، کاهش دید و رخداد مه پیش بینی می شود.

وی گفت: شدت بارش ها در نیمه غربی و جنوب استان از جمله مناطق کوهرنگ، لردگان، اردل، خانمیرزا، جنوب کیار و غرب فارسان پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بالا آمدن سطح آب و احتمال طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر شهری، لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه های استان، ریزش کوه و رانش زمین، اصابت صاعقه، آسیب به شیلات و… در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، آمادگی دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، و مجهز کردن خودرو به تجهیزات زمستانه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارندگی شدید در چهارمحال و بختیاری/ احتمال طغیان رودخانه ها

پیش بینی بارندگی شدید در چهارمحال و بختیاری/ احتمال طغیان رودخانه ها