مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25اقتصادي

فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا 15 آذر


15 آذر آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام معرفی شد.

- فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا 15 آذر ایسنا/قم 15 آذر آخرین فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام معرفی شد.

عادل علیپور در گفتکو با خبرنگاران گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برگزیده اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید تا 15 آذر ماه در سامانه سجام، ثبت نام کنند.

وی افزود: شرکت سهام عدالت استان قم، به عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد وسقم با سرمایه بالغ بر 5200 میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده اند از سود و منافع آن، بهره مند شوند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان، ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، عضو شرکت سرمایه گذاری استانی هستند و با پیگیریهای متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورتهای مالی حسابرسی شده و سایر مدارک مورد نیاز، برای ورود به بورس، اقدام و موفق شود.

وی گفت: تعداد ششصد و نود و چهار هزار و675 نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از 50 درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا 15 آذر

فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا 15 آذر