مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25اقتصادي

4 روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند


سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از 47 روستای در معرض خطر استان وضعیت 4 روستا برای جابجایی و یا درجاسازی تعیین تکلیف شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از 47 روستای در معرض خطر استان وضعیت 4 روستا برای جابجایی و یا درجاسازی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای انجام مطالعات درجاسازی، ایمن سازی و جابجایی 43 روستای دیگر نیازمند اعتبار هستیم.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه 185 روستای در معرض خطر در کارگروه های مرتبط با این موضوع در گذشته شناسایی شده بود، اظهار کرد: 85 روستا در قالب 55 شهرک حوادثی جابجا شدند و 47 روستا نیز در معرض خطر سیل، زلزله، رانش زمین و ریزش کوه قرار دارند.

سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: از 47 روستای در معرض خطر استان مطالعات جابجایی و درجاسازی چهار روستا به پایان رسیده است، اما وضعیت 43 روستا هم چنان مبهم است، برای روشن شدن وضعیت این روستاها باید مطالعات برای جابجایی، ایمن سازی و یا درجاسازی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان با 12 روستای در معرض خطر بیش ترین روستای در معرض خطر را دارا است، گفت: شهرستان کوهرنگ در رتبه دوم قرار دارد، در حال حاضر جابجایی و درجاسازی روستاهای سید محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند

4 روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند