مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25سياسي

پیام تبریک رییس قوه قضاییه به مناسبت هفته بسیج


رییس قوه قضاییه با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس قوه قضاییه با صدور پیامی خطاب به بسیجیان سراسر کشور، فرا رسیدن هفته بسیج را به آنها تبریک گفت.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، همزمان با پنجم آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی با صدور پیامی خطاب به بسیجیان سراسر کشور، ضمن تبریک این روز تاکید کرد که اگر روحیه بسیجی در مبارزه با فساد، مطالبه حقوق عامه بر زمین مانده و نادیده گرفته شده و مقابله با ترک فعل مسئولین به کمک قوه قضاییه بیاید، بسیاری از مشکلات امروز کشور به راحتی قابل حل شدن است.

متن کامل پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم پنجم آذرماه 1358 از روزهای بزرگ و خاطره انگیز تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است که سند تأسیس نهادی جهادی و مردمی به امضای قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رسید.

تأسیس شجره مبارکه بسیج بیست میلیونی ریشه در باور مردم محور امام راحل رضوان الله تعالی علیه داشت که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد.

بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی است از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته های خود برای تحقق اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس قوه قضاییه به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک رییس قوه قضاییه به مناسبت هفته بسیج