مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25بين الملل

مدیر اسبق سیا: ترامپ را به زباله دان تاریخ می سپارم!


رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) وعده داد که دست از انتقادات شدیدش از دونالد ترامپ برداشته و رییس جمهور آمریکا را نادیده بگیرد و دیگر در توییتر نیز به او ارجاع ندهد.

- رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) وعده داد که دست از انتقادات شدیدش از دونالد ترامپ برداشته و رییس جمهور آمریکا را "نادیده بگیرد" و دیگر در توییتر نیز به او ارجاع ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، جان برنان، رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در رشته پستهایی در توییترش نوشت: من اکنون برنامه دارم تا ترامپ را نادیده بگیرم.

من سرنوشت او را به نظامی قضایی سپرده و رسوایی او را به تاریخ و میراثش را به زباله دان می سپارم.

این مدیر اسبق سازمان سیا در این پستهایش گفت: در حالی که من دیگر در فضای توییتر به دونالد ترامپ ارجاع نخواهم داد، تردیدی نیز در محکوم کردن مقامهای دولتی از هر خط مشی سیاسی که معتقد به خیانتشان به مردم آمریکا یا دست داشتنشان در فعالیتهای مفسدانه، غیراصولی یا غیراخلاقی باشم نخواهم داشت.

او اضافه کرد: من قول می دهم.

برنان که در زمان دولت باراک اوباما خدمت کرده و در همان روز آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال 2017 پستش را ترک کرد، یکی از صریح ترین و شناخته شده ترین منتقدان رییس جمهور آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اسبق سیا: ترامپ را به زباله دان تاریخ می سپارم!

مدیر اسبق سیا: ترامپ را به زباله دان تاریخ می سپارم!