مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25اقتصادي

30 تا 40 درصد پروژه های نیمه تمام کرمانشاه قابل واگذاری به بخش خصوصی است


به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، 30 تا 40 درصد پروژه های نیمه تمام کرمانشاه قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، 30 تا 40 درصد پروژه های نیمه تمام کرمانشاه قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

حبیب الله وفایی در جلسه امروز (5 آذر) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی کشور، اظهار کرد: متاسفانه در شرایط کنونی نزدیک به 85 درصد از بودجه سالانه کشور(حدود 436 هزار میلیارد تومان از بودجه 571 هزار میلیاردی امسال) صرف هزینه های جاری مانند حقوق و دستمزد، یارانه و .

می شود و سهم بسیار کمی برای طرح های عمرانی باقی می ماند.

وی ادامه داد: نتیجه این شرایط کاهش سهم اعتبارات عمرانی از تولید ناخالص داخلی کشور است که مدام در این سال ها روند کاهشی نیز داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر 86 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور روی دست دولت مانده، عنوان کرد: 80 هزار پروژه از این تعداد استانی و شش هزار پروژه ملی است.

وفایی با تاکید بر لزوم واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت در این زمینه، یادآور شد: دولت باید نقش سیاست گذاری داشته باشد، نه اجرای پروژه های ریز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تا 40 درصد پروژه های نیمه تمام کرمانشاه قابل واگذاری به بخش خصوصی است

30 تا 40 درصد پروژه های نیمه تمام کرمانشاه قابل واگذاری به بخش خصوصی است