مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25بين الملل

توصیه سازمان جهانی بهداشت به پرهیز از اجتماعات خانوادگی


سازمان جهانی بهداشت در آستانه فرارسیدن کریسمس (WHO) اعلام کرد: پرهیز از اجتماعات خانوادگی امن ترین اقدام در زمان تعطیلات است.

- سازمان جهانی بهداشت در آستانه فرارسیدن کریسمس (WHO) اعلام کرد: پرهیز از اجتماعات خانوادگی امن ترین اقدام در زمان تعطیلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی بهداشت با اعلام اینکه پرهیز از اجتماعات خانوادگی امن ترین اقدام در تعطیلات کریسمس است، تاکید کرد: در هنگام شیوع کروناویروس هیچ گزینه بی خطری برای برگزاری جشن و مراسم وجود ندارد.

مقامات سازمان جهانی بهداشت اظهار داشتند: ضرورت دارد دولت ها مزایای اقتصادی و اجتماعی ناشی از کاهش محدودیت های کرونایی را در طول دوره برگزاری جشن ارزیابی کنند و افراد نیز باید تصمیم بگیرند آیا ممکن است اعضای خانواده خود را که آسیب پذیرتر هستند در معرض خطر قرار دهند.

در اروپا و آمریکا موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 همچنان روند افزایشی دارد و نظام سلامت کشورها را در آستانه فروپاشی قرار داده است و دولت ها را وادار ساخته تا تردد را منع کرده و مشاغل و کسب و کارها را تعطیل کنند.

ماریا وان کرخوف از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت گفت: ممکن است خطر کمتر یا بیشتری وجود داشته باشد اما میزان خطر صفر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه سازمان جهانی بهداشت به پرهیز از اجتماعات خانوادگی

توصیه سازمان جهانی بهداشت به پرهیز از اجتماعات خانوادگی