مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-25بين الملل

وندی شرمن: برجام می تواند مبنایی برای توافق های آتی با ایران باشد


مذاکره کننده ارشد دولت باراک اوباما در مذاکرات هسته ای با اشاره به اهمیت برجام گفت که این توافق می تواند مبنایی برای توافق های آتی با ایران در زمینه مسائل دیگر باشد.

- مذاکره کننده ارشد دولت باراک اوباما در مذاکرات هسته ای با اشاره به اهمیت برجام گفت که این توافق می تواند مبنایی برای توافق های آتی با ایران در زمینه مسائل دیگر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وندی شرمن، مذاکره کننده ارشد دولت باراک اوباما در زمان مذاکرات هسته ای در گفت وگویی درباره مخالفت برخی مقامات آمریکایی با توافق هسته ای مبنی بر این که این توافق باید دربرگیرنده برنامه موشکی ایران و نقش آن در منطقه باشد، گفت: توافق هسته ای برای پیش برد برنامه هسته ای ایران است و این که اطمینان حاصل شود غیرنظامی بوده و برای تولید یک سلاح هسته ای نیست.

ما همیشه فکر کرده بودیم که اگر ایران سلاح هسته ای داشت، قادر می شد با ما و متحدان مان در منطقه مقابله کند و ما در شرایط بدی قرار می گیریم.

شرمن ادامه داد که ما می توانیم این توافق را مبنایی برای مقابله با آن چه رفتار مخرب ایران در منطقه و سوء رفتارهای حقوق بشری و اشاعه موشک هایشان می خواند، قرار دهیم.

شرمن در ادامه با اشاره به تحولات منطقه مانند دیدار اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد سعودی، گفت که اکنون وضع با سال 2016 متفاوت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وندی شرمن: برجام می تواند مبنایی برای توافق های آتی با ایران باشد

وندی شرمن: برجام می تواند مبنایی برای توافق های آتی با ایران باشد