مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-25پزشكي

هتل های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به خط می شوند


با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در موج سوم، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا به کار گیرد.

- رییس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در موج سوم، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا به کار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید پرویز فتاح با اعلام این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا در کشور به واسطه امکانات دراختیارش، خدماتی را برای تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان های درگیر مبارزه با کرونا، ارائه داد و علاوه بر امکان اسکان شبانه روزی، طبخ و توزیع غذای گرم کادر درمان را نیز برای برخی از بیمارستان های درگیر فراهم کرد.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر نیز با توجه به درگیری کشور با موج سوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد مستضعفان آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و تامین غذای گرم و میان وعده کادر زحمتکش درمان و مدافعان سلامت در تهران و برخی از شهرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به خط می شوند

هتل های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به خط می شوند