مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-25پزشكي

نحوه پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به مبتلایان کرونا


مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی، شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان این سازمان به ویژه بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی، شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان این سازمان به ویژه بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند را تشریح کرد.

شکوری گفت: به استناد بندهای (3) و (4) ماده62 و ماده63 قانون تامین اجتماعی، غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شده متاهل یا متکفل به میزان سه چهارم میانگین حقوق و مزایای روزانه در آخرین 90 روزِ قبل از شروع بیماری و همچنین برای بیمه شدگان مجرد معادل دو سوم حقوق و مزایا است.

وی با اشاره به نقل قولی از  علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در رسانه ها در خصوص کاهش دریافتی غرامت دستمزد ایام بیماری کارکنان مبتلا به کرونا و اینکه این افراد در این شرایط در محل کار حاضر می شوند و موجب شیوع بیماری می شوند ، توضیح داد: اقدامات سازمان تامین اجتماعی در زمینه پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به مبتلایان کرونا مطابق نص صریح قانون صورت می پذیرد، ضمن اینکه دوره پرداخت استراحت پزشکی نیز بدون دریافت حق بیمه به عنوان سابقه بیمه پردازی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به مبتلایان کرونا

نحوه پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به مبتلایان کرونا