مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:302020-11-25فناوري

در جست و جوی آنتن...


همین حالا که شما این گزارش را با گوشی موبایل یا کامپیوتر خود می خوانید، بچه هایی هستند که برای دسترسی به اینترنت، باید چند کیلومتر را پیاده طی کنند و خود را به بالاترین نقطه روستا برسانند تا از تحصیل جا نمانند.

- ایسنا/اصفهان همین حالا که شما این گزارش را با گوشی موبایل یا کامپیوتر خود می خوانید، بچه هایی هستند که برای دسترسی به اینترنت، باید چند کیلومتر را پیاده طی کنند و خود را به بالاترین نقطه روستا برسانند تا از تحصیل جا نمانند.

صحبت از مشکلات دانش آموزان روستایی شاید برای ما تکراری باشد اما همین موضوعات تکراری برای عده ای تبدیل به قصه غم انگیزی می شود و بخش مهمی از زندگی روزمره شان را مختل می کند.

تا قبل از شیوع ویروس کرونا دانش آموزان روستایی با مشکلاتی مانند مسافت های طولانی روستا تا مدرسه، نبود امکانات لازم برای بهره مندی از تحصیل و… مواجه بودند و شیوع ویروس کرونا که منجر به مجازی شدن آموزش شد، مشکلات تازه ای را برای آن ها به وجود آورد.

دانش آموزان روستای سرهنگچه در شهرستان اردستان، از ابتدای سال تحصیلی تا کنون برای آنتن دهی بیشتر گوشی های همراه خود، مجبورند هر روز به یکی از کوه های حاشیه روستای خود صعود کنند و علی رضایی، یکی از معتمدان روستای سرهنگچه در این باره به ایسنا می گوید: متأسفانه دانش آموزان این روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست و جوی آنتن...

در جست و جوی آنتن...