مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-25سياسي

بی توجهی مجلس به دستور رییس جمهور برای مقابله با کرونا! + عکس


هفته گذشته بود که رییس جمهور با «طرح جامع مقابله با کرونا» موافقت کرد و این طرح در ستاد ملی کرونا به تصویب رسید، اما اکنون مجلس دست به اقدامی زده که به معنی نقض این طرح است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، دفتر هیات رییسه مجلس با بی اعتنایی به پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص عدم انجام سفرهای غیرضروری، از معاونین وزرا خواسته تا در سفر نائب رییس مجلس به استان خراسان شمالی او را شخصا همراهی کنند.

هفته گذشته بود که رییس جمهور پس از افزایش مبتلایان به ویروس کووید 19 و متوفیان بر اثر بیماری کرونا، با پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان و قرارگاه عملیاتی کرونا، برای تصویب طرح جامع مقابله با کرونا موافقت و در ستاد ملی کرونا به تصویب رسید.

در این راستا، رییس جمهور با انتشار دستورالعمل هشت ماده ای به دستگاه ها و نهادهای مسوول این موارد را تاکید کرد خواستار توجه آحاد ملت و تمامی دستگاه ها به مسئولیت عمومی و عمل به اقتضائات این شرائط شد و به طور ویژه از همه دستگاه های دولتی و دیگر قوا و نهادها، درخواست کرد که با اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا، با همه امکانات به یاری وزارت بهداشت و درمان و کادر درمانی کشور بشتابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مجلس به دستور رییس جمهور برای مقابله با کرونا! + عکس

بی توجهی مجلس به دستور رییس جمهور برای مقابله با کرونا! + عکس