مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-25بين الملل

حماس: ازسرگیری هماهنگی امنیتی با اسراییل، پرونده آشتی ملی را به شکست کشاند


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد، ازسرگیری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، پرونده آشتی داخلی و نیز وحدت ملی را با شکست مواجه کرد.

- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد، ازسرگیری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، پرونده آشتی داخلی و نیز وحدت ملی را با شکست مواجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، موسی ابو مرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان سخنرانی خود در همایشی که به صورت مجازی برگزار شد، اعلام کرد، در مذاکرات اخیری که در قاهره برگزار شد در خصوص موضوع انتخابات در پرونده آشتی به دلیل مخالفت جنبش فتح با تمامی گزینه های مطرح شده، هیچ راه حلی پیدا نشد.

تشکیلات خودگردان فلسطین سه شنبه هفته گذشته از سرگیری هماهنگی امنیتی و مدنی با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد که در نوزدهم مه گذشته بر اساس دستور محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در اعتراض به طرح این رژیم برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی متوقف شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد، ازسرگیری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، پرونده آشتی داخلی و نیز وحدت ملی را به شکست کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: ازسرگیری هماهنگی امنیتی با اسراییل، پرونده آشتی ملی را به شکست کشاند

حماس: ازسرگیری هماهنگی امنیتی با اسراییل، پرونده آشتی ملی را به شکست کشاند