مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-25دانش

برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دهه آخر آذرماه


سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دهه آخر آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(اعلام شده از سوی نهادهای مرتبط و متولی) مراسم هفته پژوهش و فناوری را در دهه آخر آذرماه برگزار کنند.

براساس این دستورالعمل ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان ها با عضویت رییس استان (رییس ستاد)، رییس شورای پژوهش و فناوری استان، دو تن از رییسان واحدهای دانشگاهی استان و یک تا سه تن از معاونان پژوهشی و فناوری یا معاونان علمی آن استان تشکیل شود.

همچنین ستاد هفته پژوهش و فناوری در واحدهای دانشگاهی با عضویت رییس واحد (رییس ستاد)، معاون پژوهش و فناوری یا معاون علمی واحد (دبیر ستاد)، معاونان و سه تن از اعضای هیأت علمی واحد به همراه مسئول روابط عمومی واحد (اعضای ستاد) تشکیل شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است که واحدهای دانشگاهی با درجه ویژه، سطح 1، سطح 2 می توانند به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران متناسب با گروه های آموزشی هفت گانه (1ـ علوم انسانی و هنر، 2ـ فنی و مهندسی، 3ـ معماری، 4ـ کشاورزی، 5ـ دامپزشکی، 6ـ علوم پایه، 7ـ علوم پزشکی علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ) یک پژوهشگر نمونه و واحدهای سطح سه تا 3 پژوهشگر دارای شرایط را انتخاب و پس از اخذ تأیید استان مورد تقدیر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دهه آخر آذرماه

برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دهه آخر آذرماه