مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-25دانش

باید شبکه علمی کشور بر بستر اینترنت ملی شکل بگیرد


بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه پیوستن دانشگاه ها به سامانه سجاد امکان جعل مدرک را کاهش می دهد، گفت: باید شبکه علمی کشور بر بستر اینترنت ملی شکل بگیرد تا امنیت این سامانه ها چند برابر شود.

- بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه پیوستن دانشگاه ها به سامانه سجاد امکان جعل مدرک را کاهش می دهد، گفت: باید شبکه علمی کشور بر بستر اینترنت ملی شکل بگیرد تا امنیت این سامانه ها چند برابر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا خدادادی در نشست مشترک با ریاست سازمان امور دانشجویان و ارتباط مجازی با معاونین آموزشی دانشگاه ها اظهار کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان همکاری خوبی در راستای تحقق اهداف سازمان بازرسی در شفافیت وظایف به ویژه استفاده از دولت الکترونیک دارند که قدردانی می کنیم.

وی اتصال سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان و دانشگاه ها را به سامانه استعلام مدرک تحصیلی که مهرماه جاری توسط ریاست جمهوری افتتاح شد بسیار مطلوب عنوان و تاکید کرد: با درج تاییدهای مختلف بر روی مدارک تحصیلی امکان جعل آنها خیلی کم خواهد شد.

بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور، اظهار کرد: این سازمان نامه ای به معاون اول رییس جمهور ارسال کرده است تا دستگاه ‎های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید شبکه علمی کشور بر بستر اینترنت ملی شکل بگیرد

باید شبکه علمی کشور بر بستر اینترنت ملی شکل بگیرد