مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25ورزشي

ساخت 6 نماهنگ در مدح حضرت معصومه(س)


معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم از ضبط و آماده سازی نماهنگ های شعرخوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد غفاری در تشریح جزییات این نماهنگ ها گفت: این نماهنگ ها در صحن امام هادی علیه السلام (صحن عتیق) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها) ساخته شده و به شعرخوانی سید محمد بابامیری، سید محمدرضا شرافت، سمانه خلف زاده، مجتبی خرسندی و شهره انجم شعاع اختصاص دارد.

وی بیان کرد: این مجموعه با نام بیت النور منتشر می شود و در ادامه همکاری های حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری قم به مناسبت روز قم تولید شده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم با اشاره به سابقه برگزاری این برنامه گفت: سال گذشته هم زمان با روز قم شب شعری با عنوان بیت النور با حضور شاعران آیینی و مخاطبان برگزار شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری چنین شب شعری امکان پذیر نبود و به همین دلیل در قالبی جدید و به صورت تولید نماهنگ شعرخوانی شاعران شهر قم تهیه و تولید شد.

وی افزود: این نماهنگ ها در آستانه وفات حضرت معصومه سلام الله علیها و از شامگاه چهارشنبه 5 آذر ماه به مرور در رسانه ملی و همچنین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، به ویژه در صفحه های ادبیات قم در آپارات، اینستاگرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 6 نماهنگ در مدح حضرت معصومه(س)

ساخت 6 نماهنگ در مدح حضرت معصومه(س)