مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-25سياسي

سپاه در کمک به قشر آسیب پذیر همواره پیش قدم بوده است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همیشه در زمان بحران های مختلف سپاه پای کار بوده و در راستای کمک به قشر آسیب پذیری که از شیوع ویروس کرونا دچار لطمه شدند نیز پیش قدم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مرحله سوم نهضت سراسری در کشور محدودیت و لطمات بسیاری به جامعه وارد شد و متاسفانه عده ای از هم وطنانمان نیز به واسطه همین ویروس جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در کنار این مسئله ثمراتی را نیز شاهد بودیم که مهمترین آنها همدلی مردمی بود که برای همنوعان خود نگران بودند و در راستای اجرای طرح کمک های مومنانه پای کار آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در راه مبارزه با این ویروس منحوس نباید تلاش های شبانه روزی کادر درمان در سراسر کشور را نادیده گرفت هر چند که آنان نیز متاسفانه درگیر آسیب های ناشی از ابتلا به این ویروس شدند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: اما در شیوع این ویروس قشری که بیشترین آسیب را دیدند کسبه و کسانی بودند که روزانه با کارهای مختلف درآمدی برای گذراندن زندگی کسب می کردند که خوشبختانه سپاه برای کمک به این اقشار به موقع وارد عمل شد.

وی بیان کرد: امروز حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در کمک به قشر آسیب پذیر همواره پیش قدم بوده است

سپاه در کمک به قشر آسیب پذیر همواره پیش قدم بوده است