مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-25سياسي

‏درس واقع گرایی در سیاست خارجی


به گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی خضریان نماینده تهران در مجلس طی بادداشتی نوشت: تاکید ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی ⁧‫اقتصادی‬⁩ مبنی بر اینکه موضوع تحریم ها به عنوان یک واقعیت تلخ نه از مسیر مذاکره چندین ساله که یکبار امتحان شده، - ‏واقعیت این است که هرگونه طراحی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم ها، تنها در صورتی ممکن است که فهم درست و دقیقی از این مسیٔله داشته باشیم.

شناخت صحیح از پدیده ی ⁧‫تحریم‬⁩، مردم و مسیٔولان کشور را در کاهش اثرات آن در کوتاه مدت، میان مدت و از بین بردن آن در بلندمدت یاری خواهد رساند.

به گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی خضریان نماینده تهران در مجلس طی بادداشتی نوشت: تاکید ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی ⁧‫اقتصادی‬⁩ مبنی بر اینکه موضوع تحریم ها به عنوان یک واقعیت تلخ نه از مسیر مذاکره چندین ساله که یکبار امتحان شده، بلکه تنها با خنثی سازی و غلبه بر آنها رفع خواهد شد، یک نگاه واقع گرایانه در اقتصاد و سیاست خارجی است.

‏واقعیت این است که هرگونه طراحی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم ها، تنها در صورتی ممکن است که فهم درست و دقیقی از این مسیٔله داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏درس واقع گرایی در سیاست خارجی

‏درس واقع گرایی در سیاست خارجی