مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25اقتصادي

خط قرمز شمال برای مسافران/ برگشت 6 هزار خودرو از مازندران


این روزها، کرونا بسیار وحشی تر از گذشته، در حال شیوع است و مسئولان ستاد استانی مقابله با کرونا، هم صدا با هم، بر در خانه ماندن به عنوان مهم ترین راهکار مقابله با این ویروس سرکش تاکید دارند.

- ایسنا/مازندران این روزها، کرونا بسیار وحشی تر از گذشته، در حال شیوع است و مسئولان ستاد استانی مقابله با کرونا، هم صدا با هم، بر در خانه ماندن به عنوان مهم ترین راهکار مقابله با این ویروس سرکش تاکید دارند.

در مازندران به گفته مسئولان ستاد مبارزه با کرونا، هنوز این استان وارد فاز سوم نشده اما به دلیل در امان ماندن از این ویروس خطرناک، محدودیت های کرونایی همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است و در این راستا، 6 هزار خودرو، اجازه ورود به مازندران را نیافتند.

با این وجود مازندران همچون 6 ماه گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و این احتمال که با افزایش تردد به این استان، مازندران از قرمز به فراقرمز تغییر وضعیت دهد بسیار بالا است به همین دلیل و به گفته بسیاری از مسئولان تصمیم ساز، مازندران ضمن اجرای محدودیت های ترافیکی، پذیرای مسافران و گردشگران نیست و تاکید می شود که مسافران از سفر به شمال کشور به ویژه این استان بپرهیزند.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه با اشاره به اینکه فقط در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز شمال برای مسافران/ برگشت 6 هزار خودرو از مازندران

خط قرمز شمال برای مسافران/ برگشت 6 هزار خودرو از مازندران