مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-25اقتصادي

ابتلای 15 درصد کارمندان دولت به کرونا


محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه به شکل گسترده تری اجرا شده، اما همچنان خیابان ها و وسایل حمل ونقل عمومی قبل از ساعت 21 شلوغ هستند و همین موضوع باعث طرح احتمال کاهش حداکثری حضور کارمندان دولت و شناور شدن ساعت کاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، محدودیت‌های کرونایی اول آذر ماه علاوه بر اصناف در اداره‌ها نیز در حال اجراست و در حال حاضر کارکنان اداره‌های دولتی با یک سوم نیرو فعال هستند این در حالیست که بر اساس مشاهدات میدانی، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس و حتی خیابان‌ها تا قبل از ساعت 21 چندان خلوت نشده است.

موضوعی که به نظر می‌رسد منجر به احتمال کاهش حضور حداکثری کارمندان شود.

این در شرایطی است که مقابله با کرونا نیازمند کاهش حداکثری تجمع‌ها و به حداقل رساندن افراد در فضاهای سربسته‌ای مثل مترو و اتوبوس است.

موضوعی که با وجود کمبودها در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی و اجرای طرح ترافیک در تهران، بسیاری از افراد را برای حضور در محل کار، به ناچار راهی وسایل حمل و نقل عمومی می‌کند.

کاهش حداکثری کارکنان دولت بررسی می‌شود بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد کاهش تعداد کارمندان و شناور شدن ساعت حضور در جلسه هیات دولت بررسی می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 15 درصد کارمندان دولت به کرونا

ابتلای 15 درصد کارمندان دولت به کرونا