مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-25اقتصادي

40 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 40 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری برای تنظیم قیمت گوشت مرغ توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری الله کرم نصیری اظهار کرد: مشکل کمبود مرغ که در روزهای اخیر در استان شکل گرفت، مشکلی در گستره ملی بود.

وی ادامه داد: مشکل کمبود مرغ در استان وجود ندارد و کمبودی که در بازار طی روزهای اخیر مشاهده شده است ناشی از مهار افزایش قیمت مرغ بود چرا که مرغدارای ها تلاش داشتند تا تولیدات خود را به قیمت کشوری توزیع کنند که در برابر آنها مقاومت شد.

نصیری با اشاره به افزایش 17 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های استان، تصریح کرد: هم اینک دو میلیون و 300 هزار جوجه ریزی در مرغدارای های استان انجام شده است و در آبان نیز یک میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که این موضوع حاکی از تأمین مرغ موردنیاز در استان است.

وی از توزیع 40 تن مرغ منجمد یارانه ای با قیمت مصوب برای تنظیم بازار مرغ و جبران کمبود در این حوزه خبر داد و یادآور شد: مرغ های منجمد با محوریت فرمانداری ها از امروز وارد بازار و توزیع می شود.

نصیری با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا و به دنبال آن قیمت مرغ در روزهای آینده به تعادل خواهد رسید، تاکید کرد: نیاز است بسیج با حضور در کشتارگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

40 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود