مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-25بين الملل

خیانت رژیم های عربی به آرمان فلسطین/تشکیلات خودگردان بی اراده است


عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، خیانت رژیم های عربی به آرمان فلسطین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود الزهار یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در گفتگو با شبکه المسیره یمن اعلام کرد: ما خیانت رژیم های عربی به آرمان فلسطین را که جدیدترین آن، سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان است، محکوم می کنیم.

افشای خبر سفر محرمانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور موجی از واکنش های منفی را به دنبال داشته است.

پیش از این منابع صهیونیستی فاش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم روز یکشنبه در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است.

این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر نئوم عربستان نزدیک به 5 ساعت به طول انجامیده است.

در همین خصوص ابو احمد فؤاد معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که فرایند عادی سازی روابط کشورها با تل آویو پس از موافقت ریاض آغاز شد.

وی در ادامه یادآور شد: در واقع پس از چراغ سبز مقامات عربستان سعودی به دیگر کشورها بود که فرایند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت رژیم های عربی به آرمان فلسطین/تشکیلات خودگردان بی اراده است

خیانت رژیم های عربی به آرمان فلسطین/تشکیلات خودگردان بی اراده است