مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-25پزشكي

بیماری قلبی و ریوی ناشی از کرونا در بین بیماران زیاد شده است


به دنبال بستری کردن بیماران کرونایی افرادی بودند که دچار عوارض بیماری های قلبی، مغزی، درگیری پوستی و کاهش سطح هوشیاری شدند.

- ایسنا/لرستان یک متخصص داخلی گفت: به دنبال بستری کردن بیماران کرونایی افرادی بودند که دچار عوارض بیماری های قلبی، مغزی، درگیری پوستی و کاهش سطح هوشیاری شدند.

دکتر علیرضا عارف پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تمام بیمارستان ها از وجود بیماران کرونایی پر است.

وی ادامه داد: متاسفانه در پیک اخیر بیمارانی که به ما مراجعه می کنند با علایم شدیدتری هستند.

این متخصص داخلی افزود: مردم برای حفظ جان خود از حضور در مراسمات عروسی و ترحیم خودداری کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

عارف پور اضافه کرد: باید مغازه ها و رستوران ها باید بسته شوند و افراد برای ملاقات با بیماران بستری به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکنند که آلوده شوند و به منزل برگردنند.

وی بیان کرد: افراد در صورت مشاهده کردن علائم بیماری کرونا ویروس سریعا به پزشک معالج مراجعه کنند شاید با درمان سرپایی فشار روی کادر و مراکز درمانی برای بستری کردن افراد کم شود و هزینه های دولت هم کاهش یابد.

این متخصص داخلی با بیان اینکه بیماری کووید 19 ریه را درگیر می کند و چنانچه وارد بافت فیبروز ریه شود این بافت دیگر قابل ترمیم نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری قلبی و ریوی ناشی از کرونا در بین بیماران زیاد شده است

بیماری قلبی و ریوی ناشی از کرونا در بین بیماران زیاد شده است