مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-25سياسي

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی/ مردم گزارش دهند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه قرارگاه 17ربیع پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرانفروشی است از مردم خواست تا هرگونه گرانفروشی و افزایش قیمت ها را گزارش دهند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه قرارگاه 17ربیع پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرانفروشی است از مردم خواست تا هرگونه گرانفروشی و افزایش قیمت ها را گزارش دهند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود بسیج به موضوع کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی ها، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی همزمان با سراسر کشور در سطح استان مرکزی تشکیل و جلساتی برای هماهنگی بین بخشی برگزار و سازوکار مشارکت همه مراجع ذیربط برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت هایی که بی رویه بالا رفته و یا احتکار می شود، تبیین شد.

وی به امضای تفاهم نامه ای با مشارکت بسیج و دستگاه های اجرایی برای مشخص شدن روش اجرای طرح و نحوه فعالیت قرارگاه هفدهم ربیع اشاره کرد و افزود: فعالیت این قرارگاه در دو بخش شامل رصد مردمی و اعلام گزارشات تخلفات اقتصادی در بازار با محوریت بسیج به عنوان ضابط قضایی و نیز در همکاری با بازرسان سازمان صنعت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی/ مردم گزارش دهند

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی/ مردم گزارش دهند