مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25سياسي

مدیران فاقد انگیزه پالایش می شوند / بررسی ترک فعل ها


دادستان کرمان با بیان اینکه در سیستم اداری «ترک فعل ها» به خوبی دیده نشده است، گفت: مدیران فاقد انگیزه لازم برای خدمت، پالایش خواهند شد.

- کرمان - دادستان کرمان با بیان اینکه در سیستم اداری ترک فعل ها به خوبی دیده نشده است، گفت: مدیران فاقد انگیزه لازم برای خدمت، پالایش خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخداسالاری در دیدار با استاندار کرمان افزود: دستگاه قضایی از جایگاه مدعی العموم و سازمان بازرسی به صورت ویژه رصد ترک فعل ها را در دستور کار و بررسی قرار داده اند.

وی اظهار کرد: مدیریت اجرایی جدید استان کرمان موضوع برخورد با ترک فعل ها را از برنامه های خود اعلام کرده که انتظار می رود که به منظور ایجاد تحول در حوزه اجرایی، به این شعار خود پایبند باشند و دستگاه قضایی نیز در این زمینه همراهی لازم را انجام خواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهارداشت: ترک فعل ها و کارهایی که مدیران باید انجام بدهند و انجام نداده اند از مشکلات کشور به شمار می رود که قوه قضاییه در دوره جدید بر این موضوع تمرکز ویژه ای دارد.

سالاری با تاکید بر این مطلب که مدیری که نمی تواند کار کند باید برود، افزود: مدیران با قبول مسئولیت مدیریت باید تکالیف مقرره قانونی خود را انجام دهند و در مقابل هرگونه قصور، پاسخگو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران فاقد انگیزه پالایش می شوند / بررسی ترک فعل ها

مدیران فاقد انگیزه پالایش می شوند / بررسی ترک فعل ها