مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-25پزشكي

مواظب اگزمای پوستی پس از کرونا باشیم


در این شرایط اگزما بیشتر می شود و توصیه می کنیم افراد از شستن افراطی دست ها پرهیز کنند؛ برای نمونه اگر در خانه هستید، دلیلی ندارد هر چند دقیقه دست های خود را شسته و ضدعفونی کنید.

- ایسنا/لرستان یک متخصص پوست گفت: در این شرایط اگزما بیشتر می شود و توصیه می کنیم افراد از شستن افراطی دست ها پرهیز کنند؛ برای نمونه اگر در خانه هستید، دلیلی ندارد هر چند دقیقه دست های خود را شسته و ضدعفونی کنید.

رضا متوریان در گفت وگو با ایسنا درباره مضرات استفاده بیش از حد از شوینده ها در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: یکی از آلودگی هایی که در ایام شیوع کرونا به ما تحمیل می شود، استفاده بی رویه از ضد عفونی کننده هاست.

وی ادامه داد: این ضد عفونی کننده ها که با غلظت های نامناسب و توسط برخی افراد به صورت وسواس گونه استفاده می شود، خود به خاطر وجود مواد تحریک کننده ای که دارد، باعث تشدید آلرژی می شود؛ بنابراین باید از مصرف این مواد خودداری کنید.

متوریان ادامه داد: نکته بعدی اینکه، وجود رطوبت بیش از حد باعث می شود کپک و مایت رشد کند؛ بعضی افراد که به قارچ ها یا مایت حساسیت دارند ممکن است در این فصل دچار مشکل بیشتری شوند؛ در نتیجه باید از مربوط کردن بیش از حد فضای خانه پرهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواظب اگزمای پوستی پس از کرونا باشیم

مواظب اگزمای پوستی پس از کرونا باشیم