مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-24پزشكي

بازداشت صاحب قهوه خانه متخلف در پاتاوه/ برخورد قاطع دادستانی دنا با متخلفان کرونایی


در گشت مشترک دادستانی دنا و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از بازار پاتاوه سرکشی و 6 واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، برخورد قاطع دادستان دنا با متخلفان کرونا و دهن کجی به قانون  دستورالعمل ها را زیر پا می گذارند و فقط در فکر منفعت خودشان هستند و سلامتی مردم برایشان مهم نیست که ما با این افراد هیچ گونه تعارفی نداریم و گشت های بازرسی وقت و بی وقت در تمامی سطح شهرستان دنا جهت برخورد با متخلفین آماده هستند.

غریب پور گفت: سلامتی و بهداشت عمومی مردم اولویت ما بوده و با هر کسی که بخواهد در این شرایط سلامتی مردم را به خطر بیندازد قطعا برخورد خواهیم کرد.

شایان رییس مرکز بهداشت دنا هم گفت: یکی از دغدغه های اصلی شبکه بهداشت و درمان دنا همواره نظارت و بازرسی از اصناف در کل شهرستان دنا بوده و به طور مداوم نسبت به بازرسی تمام اغذیه فروشی ها، نانوایی ها، قصابی ها و سوپر مارکت ها اقدام کرده است.

شایان گفت: تاکنون چندین نانوایی،کافی شاپ و تعدادی واحد متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند و سلامتی مردم را به خطر می انداختند با هماهنگی دادستانی پلمب و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است واز این به بعد هم همچنان با نظارت و بازرسی مداوم در کل بازار عرصه را بر متخلفین کرونا یی و بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت صاحب قهوه خانه متخلف در پاتاوه/ برخورد قاطع دادستانی دنا با متخلفان کرونایی

بازداشت صاحب قهوه خانه متخلف در پاتاوه/ برخورد قاطع دادستانی دنا با متخلفان کرونایی