مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-24بين الملل

حزب الله عراق: آمریکا برای متوقف کردن حملات مقاومت در زمان انتخابات، التماس می کرد


سخنگوی کتائب حزب الله عراق با بیان اینکه موضع مقاومت در این کشور در برابر نظامیان آمریکایی تغییر نکرده، از دولت عراق خواست در برابر اقدامات و خواسته های واشنگتن شفاف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد محیی سخنگوی کتائب حزب الله عراق، با شبکه العالم ، پیرامون خروج نیرهای آمریکایی از عراق، اتفاقات اخیر منطقه سبز بغداد، تحرکات سفارت آمریکا در عراق و توافق سنجار گفت وگو کرد.

در ذیل مشروح این گفتگو آمده است: آمریکا اعلام کرده که 500 سرباز خود را از پایگاه های خود در عراق خارج خواهد کرد، به نظر شما این عقب نشینی کافیست؟ دیدگاه حزب الله نسبت به این عقب نشینی چیست؟ محیی: ما به هیچ عنوان به آمریکا و مواضعش اطمینان نداریم به این دلیل که در گذشته بارها اعلام کرد که نیروهایش را خارج خواهد کرد اما پس از مدتی دروغ بودن آن مشخص شد، شمار زیادی از سربازان آمریکایی در عراق مستقر شده و نیروهای جدیدی وارد این کشور شده اند، همچنین نیروهای جدید آمریکایی از عراق وارد سوریه شدند.

تمام این ها نشان دهنده جدی نبودن آمریکا در زمینه پایان دادن به حضور نیروهایش در عراق است و می خواهد اینکه در این زمینه وقت کشی کرده و افکار عمومی را فریب دهد اما مردم عراق به خوبی از این موضوع آگاهند، حضور این نیروها باعث ایجاد بحران سیاسی و امنیتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: آمریکا برای متوقف کردن حملات مقاومت در زمان انتخابات، التماس می کرد

حزب الله عراق: آمریکا برای متوقف کردن حملات مقاومت در زمان انتخابات، التماس می کرد