مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:002020-11-24سياسي

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است


جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان این که مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است، گفت: جوانان گلستان مراقب تحریف روز ملی گرگان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید موسی حسینی شامگاه سه شنبه در برنامه هنوز ادامه دارند اظهارکرد: پنجم آذر هم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همچنین سالروز قیام تاریخی مردم گرگان در سال 57 است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ما در گرگان ضمن شناخت تاریخ پر افتخار خود، مراقب تحریف این تاریخ توسط بداندیشان و کج اندیشان باشند.

حسینی بیان کرد: دین اسلام، ولایت مطلقه فقیه و مردم سه ضلع این انقلاب الهی هستند و نبود هرکدام از این سه ضلع انقلاب را آسیب پذیر می کند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری حفاظت و حراست از انقلاب را با فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی به بسیج سپردند.

جانشین سپاه نینوا گلستان اظهارکرد: تفکر بسیج در طول دوران انقلاب گره گشا بوده و امروز هم تفکر بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از فرهنگ ناب بسیج است.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس که همکاری سپاه و شبکه بهداشت استان در هفته بسیج آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است