مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-24فناوري

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس


80 درصد شرکت ها می گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه گیری COVID-19 ، به ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.

- 80 درصد شرکت‌ها می‌گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه‌گیری COVID-19‌، به‌ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه ویروس کرونا منجر به اعلام وضعیت اضطراری قرنطینه و دورکاری کارکنان در بخشهای مختلف از سوی دولت کشورهای جهان شد، استفاده از سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری و اینترنت نیز توسط کاربران افزایش قابل توجهی یافت که در کنار آن حملات سایبری به این سرویس‌ها نیز رکورد زده و به رشد سرسام‌آوری رسیده است.

در این راستا به نقل از پلیس فتا، سایبرکولوژی، گزارش جدیدی است که به بررسی نقش کارکنان و شخصیت آن‌ها در ایمن نگه داشتن سازمان‌ها از تهدیدات سایبری می‌پردازد.

از جمله این گزارش عبارت است از اینکه از زمان ایجاد COVID-19‌، جرایم اینترنتی 63 درصد افزایش یافته، طبق CISO‌، خطای انسانی بزرگترین چالش امنیت سایبری در طی بیماری همه‌گیری کرونا بوده است، فقط یک چهارم مشاغل استراتژی کار خود را از راه دور موثر می‌دانند و 47 درصد از افراد، نگران توانایی خود در مدیریت استرس در طول بحران ویروس کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس

افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس