مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:302020-11-24ورزشي

ماجرای بازگشت عالیشاه به تمرین با وساطت رفیق یحیی


با حضور گل محمدی به نظر می‌رسید دغدغه‌های عالیشاه به پایان رسیده و او رفته رفته در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی خواهد کرد، اما روند کار به شکلی رقم خورد که عالیشاه در تیم یحیی گل محمدی هم به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد.

اتفاقی که باز هم زمینه‌های نارضایتی کاپیتان دوم سرخ‌ها را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، درنهایت نیز این نارضایتی در همین ابتدای فصل علنی شد و عالیشاه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت، وقتی در تیم ذخیره‌ها قرار گرفت، به صورت غیر مستقیم به این تصمیم اعتراض کرد و همین اعتراض باعث شد تا با نظر گل محمدی و حمید مطهری نه تنها از لیست بازی کنار گذاشته شود بلکه از باشگاه خواسته شد تا در مورد او تصمیم گیری کند.

در ادامه عالیشاه که متوجه اشتباه خود شد از طریق یک واسطه با یحیی گل محمدی هم کلام شده و از او بابت حرکتی که انجام داد عذرخواهی کرد.

یحیی گل محمدی نیز که ارتباط بسیار خوبی با چهر‌های که عالیشاه واسطه قرار داده بود دارد، این عذرخواهی را پذیرفت تا کاپیتان دوم سرخ‌ها بلافاصله به تمرین برگردد.

اما موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم واسطه‌ای که زمینه‌های بازگشت عالیشاه به تمرین را فراهم آورد، یکی از همان نفراتی بود که به هنگام قرار گرفتن عالیشاه در لیست مازاد کالدرون، شرایطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازگشت عالیشاه به تمرین با وساطت رفیق یحیی

ماجرای بازگشت عالیشاه به تمرین با وساطت رفیق یحیی