مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-24اقتصادي

کاهش تا 70 درصدی تردد های درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در حاشیه آیین تفاهم نامه همکاری ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت تردد درون شهری در 24 ساعت گذشته، - رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش تردد های درون شهری در پی اعمال محدودیت های دو هفته ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در حاشیه آیین تفاهم نامه همکاری ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت تردد درون شهری در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: میزان کاهش تردد درون شهری بر اساس آمار پلیس راهوار بیش از 59 درصد در ساعات روز و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح بوده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد تردد در اتوبان تهران - شمال تقلیل پیدا کرده است، گفت: همچنین در اتوبان تهران - قم و مواصلات جنوبی شهر تهران این عدد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه از آغاز اعمال محدودیت ها می گذرد، شرایط مطلوبتر می شود، اظهار کرد: با کمک و تلاش نیروی انتظامی نظارت های مناسب و پیوسته بر محدودیت ها اعمال می شود و به همین دلیل شرایط مطلوب تری را مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تا 70 درصدی تردد های درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا

کاهش تا 70 درصدی تردد های درون شهری / چند پیشنهاد معیشتی به ستاد ملی کرونا