مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-24ورزشي

مدیر ورزشی با 28 بار دریافت رشوه محکوم شد


حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب 28 فقره ارتشاء و دریافت رشوه به مبلغ 17 میلیارد و نهصدو سی و سه میلیون ریال به 10 سال و یک ماه حبس محکوم گردید - محکومیت مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس و همدستان او با اتهامات رشاء، ارتشاء و تبانی در دادگاه تجدیدنظر استان فارس قطعی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: مدیر سابق ورزش و جوانان استان و همدستان وی که پیش از این در دادگاه کیفری 2 استان فارس محاکمه و به مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم شده بودند در دادگاه تجدیدنظر استان فارس نیز محکوم و مجازات آنان مطابق قانون قطعیت یافت.

بر اساس این گزارش مطابق رای صادره حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب 28 فقره ارتشاء و دریافت رشوه به مبلغ 17 میلیارد و نهصدو سی و سه میلیون ریال به 10 سال و یک ماه حبس محکوم گردیده است.

این در حالی است که وی معادل همین میزان به جزای نقدی نیز محکوم شده است.

این گزارش حاکی است در رأی صادره از شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان فارس این مدیر سابق استان فارس به انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین 74 ضربه شلاق نیز محکوم گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر ورزشی با 28 بار دریافت رشوه محکوم شد

مدیر ورزشی با 28 بار دریافت رشوه محکوم شد