مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:402020-11-24اقتصادي

بیانیه خانه مطبوعات کیش در راستای مقابله کمیسیون نجومی املاک


خانه مطبوعات و رسانه های کیش طی بیانیه ای حمایت کامل خود را از این تصمیم مسئولان منطقه آزاد کیش برای کاهش نرخ کمیسیون مشاوران املاک برای حمایت از حقوق عامه و مطالبه مردمی و قشر آسیب پذیر جزیره کیش اعلام نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، خانه مطبوعات و رسانه های کیش طی بیانیه ای حمایت کامل خود را  از این تصمیم مسئولان منطقه آزاد کیش برای  کاهش نرخ کمیسیون مشاوران املاک  برای حمایت از حقوق عامه و مطالبه مردمی و قشر آسیب پذیر جزیره کیش اعلام نمود.

در این بیانه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری فارس گرفته آمده است:  تأمین مسکن مناسب به عنوان محلی امن و آرام برای اسکان افراد خانواده در سال های اخیر به ویژه برای بسیاری از خانواده های کم درآمد به عنوان یک دغدغه مطرح بوده و در طی یکی دو سال اخیر به یک رویا تبدیل شده است.

با گران شدن قیمت خرید و حتی اجاره بهای منازل مسکونی، یکی از مسائلی که بر نگرانی ها افزوده است حق مشاوره یا کمیسیونی است که باید به مشاوران املاک پرداخت شود، حقی که پرداخت آن از توان بسیاری از خانواده ها و ساکنین کیش خارج است.

در جزیره مرجانی کیش با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که وجود دارد از سال های گذشته مشاوران املاک حق کمیسیون خود را نسبت به سرزمین اصلی دو برابر دریافت می کردند و نظارتی نیز از سوی مراکز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه خانه مطبوعات کیش در راستای مقابله کمیسیون نجومی املاک

بیانیه خانه مطبوعات کیش در راستای مقابله کمیسیون نجومی املاک