مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-24سياسي

مشکلات هرمزگان را در قالب هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی پیگیری می کنیم


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به شکل گیری بیش از 70 هسته مسئله محور در سطح این استان گفت: مشکلات استان هرمزگان را در قالب هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی پیگیری می کنیم.

- علیرضا صالحی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله گمرک و ترخیص کالاهای اساسی از این مبادی تصمیمی مبنی بر تشکیل هسته مسئله محوری پیرامون این موضوع اتخاذ شد تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.

وی افزود: پس از جمع آوری اطلاعات و تبیین راهکارها توسط جمعی از دانشجویان رشته گمرک دانشگاه جامع هرمزگان، ادامه روند کار را طریق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان دنبال کردیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای آبان ماه با ارسال نامه به ادارات کل گمرک بندر شهید رجایی، صمت و بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رونوشت آن به اداره کل دادگستری استان هرمزگان، استانداری هرمزگان و سایر ارگان های ذیربط کار را در بستر شورای تبیین مواضع آغاز کردیم.

صالحی عنوان داشت: در خصوص برگزاری میزگرد تخصصی ترخیص کالاهای اساسی، متاسفانه از این موضوع از جانب مدیران مربوطه هیچگونه استقبالی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات هرمزگان را در قالب هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی پیگیری می کنیم

مشکلات هرمزگان را در قالب هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی پیگیری می کنیم